Rutinbeskrivning Oneflow- Översikt
1. Överblickssidan
I det vänstra hörnet högst upp återfinns Workspace val där det går att välja mellan de avtal som upprättats genom hemsidan och genom kundservice. Här hittar du även bland annat testmiljön
2. Nytt avtal
Klicka på knappen Nytt avtal för att skapa ett avtal för kunden att signera. Följ gärna rutinbeskrivningen för skapa nytt avtal. Sök på skapa nytt avtal i kunskapsbanken i Kundo
3. Knappen överblick tar dig tillbaka till denna vy.
4. Knappen avtal tar dig in till överblicken över ALLA avtal. Pågående, signerade, avfärdade och förfallna.
För att hitta de avtal de söker finns flera filtreringsalternativ utmed den vänstra marginalen av avtalssidan. Exempelvis genom att välja i vilket steg avtalet befinner sig i (utkast, skickat eller signerat) eller vilken kollega det är som skapat avtalet som visas av den undre pilen.
För att se det valda avtalet klicka på Avtalets namn.
I denna vy får du en överblick över Avtalet. För detaljer gällande vilka alternativ finns i denna vy vänligen se rutinbeskrivningen- Rutinbeskrivning Oneflow Avtal.
5. Åter till överblickssidan,
här kan du genom de olikfärgade knapparna ”snabbfiltrera” efter det avtal du söker. Du kan även snabbfiltrera på användare (den som skapat avtalet) och tidsintervall.
6. Då du valt lämpligt snabbfilter, kan du nu ändra Avtalet namn, flytta avtalet till lämpligt Worspace eller ladda ned avtalet till PDF.
Du kan även se hur många gånger motparten (kunden) öppnat avtalet och initialerna för kollegan som skapat avtalet.